środa, 17 kwietnia 2013

Będzie recenzowanie ... Vichy Lift Activ


   Jakiś czas temu, dzięki uprzejmości apteki i-apteka.pl otrzymałam do przetestowania wybrany dla mnie przeciwstarzeniowy minizestaw kosmetyków Vichy z serii Lift Activ. Kosmetyki jak najbardziej odpowiadają mojemu aktualnemu zapotrzebowaniu i zamierzam przystąpić do testów za jakieś 8-9 tygodni, kiedy zakończę swój obecny program pielęgnacyjny ;). Moim celem będzie ... profilaktyka przeciwzmarszczkowa i choć minimalne ujędrnienie skóry twarzy i szyi. Poczekamy, zobaczymy ... A póki co, oto mój minizestaw:



      1. Lift Activ - krem przeciwzmarszczkowy i ujędrniający do skóry normalnej i mieszanej :

(Informacje ze strony producenta ) 

DLA KOGO? Dla kobiet powyżej 40 lat o cerze normalnej i mieszanej, które szukają pełnego działania przeciwko najgłębszym zmarszczkom, a także chcą zwalczać starzenie się struktury ich skóry.   

           2. Lift Activ nuit - krem na noc :

DLA KOGO? Dla kobiet powyżej 40 roku życia, które wymagają pełnego działania przeciwdziałającego nawet najgłębszym zmarszczkom, zwalczającego utratę jędrności i starzenie się struktury skóry. Kompletny przeciwzmarszczkowy zabieg na noc, przywracający jędrność z długotrwałym efektem liftingu.


+ dwie próbki: serum liftingującego oraz podkładu.

Do tego woda termalna w wygodnej pojemności 50 ml. - idealna do torebki :).

Ciekawe:  Vichy zidentyfikowało Ramnozę – składnik aktywny pochodzenia roślinnego, który zastosowany w 5% stężeniu pobudza aktywność skóry właściwej.


Kosmetyki ( oprócz wody termalnej, rzecz jasna) są przeznaczone do skóry nieco starszej niż moja ;), ale nie ukrywam że z przyjemnością zafunduję sobie kurację  tymi specyfikami. Kremy mają po 15 mililitrów, myślę że taka ilość spokojnie wystarczy na 3-4 tygodnie regularnego stosowania. Co do serum - zapewne trudno będzie mi się wypowiedzieć o rezultatach stosowania tego kosmetyku po zużyciu niewielkiej próbki zawierającej 1,5 ml. produktu, ale sprawdzę przynajmniej czy mnie nie uczula. Ciekawa za to jestem podkładu i myślę że za zużywanie tegoż wezmę się już za kilka dni ;).
Moja siostra otrzymała identyczny zestaw przy okazji większych zakupów w aptece stacjonarnej ( nabyła m.in. serum przeznaczone do okolic oczu i rzęs Liftactiv ) więc recenzja będzie podwójna. A ponieważ jak już kiedyś pisałam mamy z sis zupełnie różne oczekiwania względem kosmetyków i na co innego zwracamy uwagę, mam nadzieję że nasza wspólna recenzja będzie też  "pełniejsza" ;).

Macie swoich ulubieńców z Vichy czy uważacie że nie warto wydawać forsy na ich kosmetyki? Czekam na Wasze opinie!

Buziak, K.






23 komentarze:

  1. Ja od lat (z przerwami na inne wyskoki) jestem wierna serii Normaderm. Szczególnie lubię krem nawilżający z długotrwałym efektem matującym oraz żel do twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już dawno nie stosowałam kosmetyków z Vichy do twarzy, mam nadzieję że też będę zadowolona :).

      Usuń
  2. Właśnie przez ceny jeszcze nigdy nic z Vichy nie miałam... Ale póki co sprawdzają się inne rzeczy więc nie żałuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic z tej firmy- za wysoki próg cenowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię płyn micelarny,jak dla mnie nr1:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam kosmetyków z vichy, ale pewnie z czasem i na nie przyjdzie pora :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć kochana:*
    Wstyd przyznać ale nigdy nie miałam kosmetyków z Vichy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jak się cieszę ze wróciłaś! Mam nadzieję że wszystko jest OK? Buziaki!!!

      Usuń
  7. słodko wyglądają takie malutkie słoiczki! i fajnie, że woda termalna w takim poręcznym, akurat do torebki opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania są śliczne, jak z domku dla lalek ;). Woda bardzo mnie ucieszyła bo będzie idealna na teraz!

      Usuń
  8. Zawiedliśmy się na tej marce!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego testowania. Ja osobiście nie przepadam za kosmetykami tej marki, choć mają kilka perełek. Ceny niestety zniechęcają.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też mam zestaw,tylko dla skóry z niedoskonałościami i polubiłam się mocno z tym kremem ! Woda termalna odświeża,że aż miło !
    Dodałam się do obserwowanych świetnie tutaj u Ciebie !

    OdpowiedzUsuń