czwartek, 4 kwietnia 2013

Bransoletka Missiu

Już od dłuższego czasu zwracałam uwagę na te "plecionki". Urocze, niezobowiązujące, leciutkie :). W końcu zebrałam się i złożyłam zamówienie. I jestem bardzo zadowolona :). 





Bransoletkę zamówiłam razy dwa, dla siebie i sis :). Podobają mi się też koniczynki, kwiatki ... Ładne i proste. Zamierzam nosić swoją "koronkę" w towarzystwie innych bransoletek, widzi mi się zwłaszcza w połączeniu z zieloną bransoletką ze srebrem którą zrobiłam sama, a co :). Zieloną możecie obejrzeć tutaj. Lubicie tego typu głupotki ;) ? Czy może gustujecie raczej w klasycznej, eleganckiej biżuterii? 

K.

7 komentarzy:

  1. Też się do nich zbieram. Twoja jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. woooow :) jest mega ! :) oryginalna i intrygujaca ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna, może moja mama ma mi taką zrobi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak zrobi to pokaż koniecznie! Wykonana ręcznie powinna wyjść jeszcze łądniej! :)

      Usuń
  4. Mam kilka bransoletek w stylu nie klasycznym bo podobały mi się w sklepie ale bardzo rzadko je noszę! Chyba jestem zwolenniczką bransoletek klasycznych bo te królują u mnie na nadgarstku :)

    Twoja bransoletka jest oryginalna i fajnie będzie się nadawała do wiosenno-letnich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń