czwartek, 14 marca 2013

Zamiast toaletki ...

Moim marzeniem od chyba 20 lat (!!!) jest posiadanie prawdziwej toaletki. Przeszkody? Brak miejsca, ceny toaletek (a wszak nie jest to niezbędne wyposażenie), mój zmienny gust. Raz marzy mi się białe cacko w stylu shabby chic, raz ciemnoczekoladowy, prosty, współczesny mebelek. A zbiory kosmetyczne rosną ... Dotychczas przechowywałam je w szufladach, ale odkryłam że schowane często bywają zapomniane ;). I tak stałam się właścicielką 5 różowych błyszczyków w baaardzo podobnych odcieniach. Postanowiłam więc wyciągnąć część zawartości szuflad na światło dzienne i zorganizować sobie pseudo-toaletkę na długiej komodzie ;).



Pielęgnacja :).


I kolorówka ...

Coś do ust i sfatygowany brązer :)


Pędzle, tusze, kredki i witaminy :).


Próbki i miniaturki w użyciu.


Ulubione perfumy ... i wielkanocne akcenty.


Co myślicie ? ;)

Buziak, K.

48 komentarzy:

  1. ślicznie! bardzo podobają mi się te ażurowe podstawki i doniczki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je bardzo bardzo lubię :), są 100% w moim stylu :))).

      Usuń
  2. Potrzeba matką wynalazków :) Ja też nie mam toaletki, głównie z tego względu, że gdybym ją miała, to pewnie po dwóch dniach przywaliłyby ją książki. Tak więc moje zbiory kosmetyczne urzędują w łazience, co za każdym razem wywołuje lekki popłoch u moich gości ("po co Ci AŻ TYLE kosmetyków???!!!") :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w łazience jest wystawione :P wszystko co mam "do ciała", kolorowka mi się nie mieści, ale fakt że łazienka jest malutka :))).

      Usuń
  3. też nie mam toaletki i podobnie jak Ty trzymam wszystko w kubkach, koszyczkach miseczkach;) podoba mi się zając i jajko- bardzo w moim stylu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba sobie radzić a Ty widzę radzisz sobie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to wygląda :) Też marzę o toaletce, ale na teraz zadowalam się.. wieczkiem od pudełka po butach chowanym pod biurkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam toaletkę zrobiona za "szkłem" :P przynajmniej wszystko widzę i mniej kurzy łapią kosmetyki, chyba :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie mam toaletki,ale bardzo podoba mi się to co widzę u Ciebie;)Uwielbiam takie koszyczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszyczki to podstawa :). Można szybko wrzucić to co nie powinno leżeć "na wierzchu" i już mamy porządek ;).

      Usuń
  8. Ja przerobiłam swoje biurko na komputer w toaletkę i sprawdziło się super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie to sobie urządziłaś ;)) Moja toaletka jets obecxnie na parapecie xDDD ale mi może toaletka tak mega sie nie marzy, ale za to łazienka (najlepiej tlyko dla mnie xD) z duzym lustrem, genialnym oświetleniem i spoirym blatem do trzymania cudeniek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś używałam parapetu :), uważaj na podkłady bo szybciej mogą się psuć.

      Usuń
  10. My kobietki to się mamy z tymi kosmetykami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba takie rozwiązanie, Ja też muszę pomyśleć nad jakimś nowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne rozwiazanie. Masz racje z tym, ze jak sie czegos nie widzi to sie o tym zapomina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, a potem odkrywa człowiek różne niespodzianki :).

      Usuń
  13. Bardzo fajnie to wszystko zorganizowałaś, kiedyś też się "dorobię" toaletki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mialam toaletke, ale nie uwazam zeby to był niezbedny mebel :) jak kosmetyki są fajnie uporządkowane to mogą stać na wierzchu i wyglądają super, tak jak u Ciebie :))))))
    I.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się podoba babeczko:-) Strasznie fajnie wyglądają te doniczki z Ikea z pędzlami:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo je lubię, w ogóle uwielbiam białe dodatki, a z "ażurkiem" to już w ogóle ... :)

      Usuń
  16. Bardzo fajnie zorganizowałaś swoją stację dowodzenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajnie się to prezentuje, niezla kolekcja, ale ja jakos nie jestem przekonana do trzymania kosmetyków na wierzchu, wydaje mi się to trochę nieestetyczne;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo trochę tak jest, ale kiedy chowam wszystko do szafek i szuflad natychmiast o tym zapominam :/!

      Usuń
  19. cudowne dodatki w postaci doniczek, podstawek i koszyczków skradły moje serducho, jest perfekcyjnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszyczki mam identyczne, z "juska" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne :), czekam na kolejną promocję na koszyki ;)!

      Usuń
  21. Świetny pomysł - przynajmniej wiadomo co znajduje się w zbiorach gdy jest na widoku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialnie to wygląda :) bardzo mi się podoba-tak pomysłowo. Ja też trzymam pędzle w takiej donicy z Ikea.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Ładna doniczka to najlepszy pojemnik na pędzle :)!

      Usuń
  23. Ja też cierpię na brak toaletki i wykorzustuję przeróżne pudełeczka, organizery i inne drobiazgi, niektóre rzeczy po prostu stoją na półce...Marzy mi się prawdziwa toaletka ;)

    OdpowiedzUsuń