piątek, 1 marca 2013

Życzenia na dobry humor :)

Ostatnio skończyłam ... 33 lata. Moja siostrzenica uczciła tę niewesołą okazję produkując przepiękną laurkę pełną portretów naszych domowych zwierzaków. Umieściła w niej też życzenia następującej treści:

"Droga Kasiu, życzę Ci dużo radości, szczęścia i czego sobie wymarzysz, na przykład wyrozumiałego męża i wiele, wiele innych ..."




Popłakałam się ze śmiechu. ;)

I chciałabym jeszcze w tym urodzinowym klimacie podziękować kochanej Basi za piękne życzenia i prezent pełen moich ulubieńców!!! Basieńko, to była dla mnie przepiękna niespodzianka! :*** Dziękuję raz jeszcze!

Zobaczcie same:

śliczna torebka ...





karteczka z życzeniami w tulipany ...



mój ulubiony GP do wanny ...

fantastyczny krem do rąk Lirene ...


i jeszcze mini peelingi do ciała GP!


33 letni buziak ;)

K.

28 komentarzy:

  1. W takim razie wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat, Kasiu :)
    I życzę wyrozumiałego męża ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, Ty wcale na 33 lata nie wyglądasz- ale masz szczęście! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat!:) i wszystkiego najwspanialszego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/02/rozdanie-kosmetyczne-nr-3.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana w takim razie i ja ci życzę wielu wyrozumiałych mężów i wszystkiego co najlepsze:) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze raz wszystkiego najlepszego! niech uśmiech nie schodzi z Twojej buzi :*

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepszego kochana!!!:)):*!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, spełnienia marzeń, dużo miłości :*******♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wiek chrystusowy! :D Wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Naaaaajlepszego ! :)
    http://i-love-my-lifeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkiego najlepszego Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Sto lat Sto lat, niech Kasia żyje nam!:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze raz wszystkiego na naj Kasiu!Miło mi,że sprawiłam Ci niespodziankę!:*

    OdpowiedzUsuń