sobota, 16 marca 2013

Zestaw "do alg" :).

Kupiłam ostatnio (oczywiście na Allegro) algi Bielendy, a ponieważ nie mam siły wydrapywać algowych maseczek z kubeczków/ misek, a ponadto nie znoszę nakładania alg palcami, kupiłam też poniższy "zestaw do alg" :) produkcji chińskiej, jak mi się wydaje. Fajny jest :).


Znajdziemy w nim szpatułkę ...


... i bardzo przydatny zestaw trzech miarek, ...


... pędzel (do alg raczej mi się nie przyda, ale do rozrabiania glinek i owszem :) ...


... i elastyczną miseczkę :).


A wszystko to za całe 15 zł :).

Fajne ? Lubicie algowe maski?

K.

36 komentarzy:

  1. Nigdy nie robiłam algowych masek właśnie ze strachu przed sprzątaniem po nich - ale taki zestaw to jest myśl! Chińczycy są w stanie zrobić wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nigdy nie robiłam maseczek z alg, ale co raz częściej o tym myślę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są algi profesjonalne Bielendy. Swego czasu zużyłam dwa duże opakowania, potem zniechęciłam się przez kłopoty z aplikacją. Mam nadzieję ze z tym pięknym zestawem będzie szło mi dużo sprawniej :)!

      Usuń
  3. ale fajny zestaw, na pewno świetnie sie sprawdzi. Ja z alg jak na razie tylko spirulinę stosuję - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajny zestaw, podoba mi się szczególnie miseczka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się muszę w taki komplecik zaopatrzyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj, sprawdzę jak się spisuje w akcji :).

      Usuń
  6. aleee super ;D kurcze jakbym miala taie zestaw to moze bym polubila ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. kochanie, na ebay te zestawy sa po 5-6zł (juz z przesyłką), wiem bo mam 3. kurcze noo wszystkich na ten ebayu namawiam hahahaha xD no ale jak widać nie baz powodu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na mojej kosmetycznej liście zakupów znajduje się właśni taki zestaw do masek algowych, które lubię robić ale tak jak Ty nie lubię ich nakładać palcami. Ten zestaw na pewno będzie pomocny w aplikacji masek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Na pewno łatwiej algi nałożyć szpatyłką, palcami nakładałam na twarz, a tu boczkiem kapało na podłogę, bluzkę, ciapki itd. ...

      Usuń
  9. Bardzo fajny i mega przydatny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię algi i na bank taki zestaw się przyda i trochę Ci posłuży :) Ja mam taką ciut większą szpatułę w cudownym oczoj... kolorze różowym i wściekle zieloną miseczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Silikonowe miseczki są niezastąpione - mam ich dość dużo w domu bo na zajęciach ich używałyśmy:) Swoje kupowałam w sklepie a produktami kosmetycznymi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się nigdy nie mogę wybrać, wszędzie mam daleko! ;)

      Usuń
  12. Bardzo przydatny zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro przejdzie próbę ognia ;)!

      Usuń
    2. Tzn. użyję go po raz pierszy, zdaje się ze chodziło mi o "próbę ogniową". Przepraszam Kochane jeśli bredzę, ale zmęczona jestem ;).

      Usuń
  13. świetny zestaw!
    a Duraline gorąco polecam! cienie wyglądają rewelacyjnie, niedługo wypróbuję jak rozcieńcza inne produkty.. ;-) 20 zł a i wydajny niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście i to bardzo lubię maski algowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam ten zestaw i kusi mnie od około pół roku:):) Ale ciągle wypada coś innego i tak odkładam z miesiąca na miesiąc......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula pisze że na ebayu kosztuje grosze, może tam zamówisz ? :)

      Usuń
  16. Uwielbiam maski algowe, moja ulubiona to czekoladowa od Bielendy, ale generalnie lubię algi. I mam nawet taki sam zestaw do robienia alg, choć akurat miseczki wolę szklane :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny zestawik:) Ja zaczynałam od spiruliny, obecnie mam algi z Apisu i zwykłą miseczkę + szpatułka. Kiedyś jakoś radziłam sobie bez szpatułki, ale teraz w sumie nie wiem jak to się działo, bo nie mogę się bez niej obejść:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo, fajny! miałam kiedyś profesjonalną miseczkę, ale gdzieś mi zaginęła w boju, uwielbiałam ją! chyba poszperam za tym chińskim zestawem w chińskiej cenie, które to [ceny] uwielbiam ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń