poniedziałek, 6 stycznia 2014

Najlepszy olejek do ciała - Babeczka subiektywnie #1.


Jako właścicielka naprawdę suchej skóry ciała oliwek zużywam całe litry. Używałam naprawdę różnych, od tych przeznaczonych dla dzieci, do olejków całkowicie naturalnych. I tylko do dwóch produktów zdarzyło mi się powrócić z prawdziwym, niesłabnącym entuzjazmem: mój numer jeden to Beautifying Oil TBS, a za nim szybkim kroczkiem pędzi znana już chyba wszystkim oliwka dla dzieci Hipp.

Dlaczego olejek TBS to mój niekwestionowany ulubieniec? 

1. Świetnie koi podrażnienia, także te spowodowane depilacją.
2. Wchłania się całkowicie, nie pozostawiając na skórze tłustego filmu. Po aplikacji wnika w skórę naprawdę szybko, ciało staje się delikatniejsze w dotyku, gładsze, nawilżone ale nie tłuste, brr ...!
3. Skóra po użyciu olejku wygląda lepiej, ładnie odbija światło.
4. Sprawdził się u mnie bardzo dobrze stosowany na dzień, po porannym prysznicu. Nie miałam żadnego problemu z wciągnięciem na siebie wąskich rurek czy też innych elementów garderoby ;P. Przy oliwce Hipp to się nie udaje, olejek jest zbyt tłusty, nie nadaje się do użycia "na szybko", kiedy zaraz po kąpieli chcemy się ubrać.
5. Nie klei się!
6. Sprawdza się także jako olejek do masażu.
7. Pięknie pachnie - zapach jest wyraźny, ale nie nachalny, "wyczuć" go można tylko w bliskim kontakcie ze skórą :).
8. Jest bardzo wydajny.

A do tego występuje w 11 zapachach :). Moje ulubione to satsuma i mango, mam teraz ochotę na zapach moringa, a oprócz tego możecie wybrać truskawkę, cytrynę, czekoladę, kokos, oliwkę, masło shea, masło kakaowe lub różowy grapefruit.

Warto także wspomnieć że do produkcji Beautifying Oil wykorzystano olej z pestek drzewa marula, pochodzący z fair trade.
Inne składniki to olej z orzechów kukui i migdała. W zależności od rodzaju olejku możecie się spodziewać dodatkowego składnika, np. w przypadku olejku mango będzie to olej z pestek mango.

Cena - około 50 zł. / 100 ml.

PS: Olejek stosuję wyłącznie na skórę ciała, do twarzy i włosów mam innych ulubieńców ;).

Jakie są Wasze ulubione olejki do pielęgnacji ciała? Napiszcie o nich, może znajdę dla siebie coś ciekawego do wypróbowania ?



14 komentarzy:

  1. nie klejące się mango? idealne połączenie;)
    Pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak szybko się wchłania to się jemu bliżej przyjrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam wersję oliwkową i bardzo ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kończę mango i już myślę co wybrać następnym razem ;).

      Usuń
  4. Już sobie wyobrażam ten zapach, musi pięknie pachnieć :) czuję się zachęcona, poza Alterrą nie miałam żadnego olejku w celu olejowania ciała i szczerze czuję się zachęcona, szczególnie jeśli się nie klei :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, fajnie, tylko oliwka Hipp/olejek z Isany bądź z Nivea pewnie działa prawie tak samo, a cena dużo mniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja tylko to wchłanianie ... Po nałożeniu olejku TBS od razu wskakuję w ubrania, po Hipku nie ma mowy ... ;)

      Usuń
  6. bardzo chciałabym wypróbować coś z tej firmy ;-) aktualnie kończę dove no i zawsze peeling z jakims olejkiem ;-)

    jeśli jeszcze nie bierzesz udziału,zapraszam do mnie na rozdanie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Come see My website concerning Full Tilt Cheats!
    Concise and well written, tyvm for the information
    Free Baseball Game
    Hand ball Games
    Sracing Game

    OdpowiedzUsuń
  8. zazwyczaj uzywałam naturalnego olejku z pestek moreli lub jasminowego ( delikatnie natłuszczajace ale regenerujace skóre) w okresie zimowym to olejek kokosowy lub arganowy miał zawsze swoje "5 minut", teraz niedawno skonczyły sie moje zapasy wiec zdesperowana (brakiem internetu prze dobre 2 tygodnie) postanowiłam kupic cos drogeryjnego wybrałam bielande do włosów i skóry :) ale szczerze mówiąc to nie jets to produkt ktory robi coś dobrego ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaśminowy! Muszę spróbować, czy możesz polecić mi jakiś konkretny? Pozdrawiam :).

      Usuń