piątek, 3 stycznia 2014

Fotomieszanka - grudzień 2013.

Uff... męczący był to miesiąc, stresujący, zabiegany ... Ale znalazł się czas na przyjemności ;). Oto grudzień 2013 w telegraficzno-fotkowym skrócie. Enjoy :)!


Nie, nie lubię fastfudów ;P. Tego tu posiłku o mało nie przypłaciłam życiem, błeee ...


Aktualnie testowani.


Łakomstwo to moje drugie imię. Te podejrzanie czarne serduszka to pyszne (naprawdę!) brownie.


Kotek też lubi barszczyk :))).


Akcent świąteczny numer 1. ;P


I akcent świąteczny numer 2 :).


Pieczenie nie mogło obyć się bez grzanego wina w zimowym kubeczku.


Jadę w górki ...


... a tam śniegu niet!


Za to był kominek :).

A to co poniżej znalazłam i pożyczam :). Podoba mi się ;).




A na koniec, dla wytrwałych ;) życzenia - życzę Wam prawdziwych przyjaciół, takich na zawsze, nie tylko na nowy rok 2014 ;).

Buziak :).

21 komentarzy:

  1. dziękuję;) i od siebie więcej czasu życzę;)
    jak ksiązka? warto kupić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego, Kasiu!
    Dla kota wszystko, co z ludzkiej miski jest bardziej atrakcyjne niż to z kociej ;)
    Ps. Widzimy się jutro?

    OdpowiedzUsuń
  3. :*
    Kasik wszystkiego najlepszego:) Ty wiesz czego ja Ci życzę:):):) Trzymam kciuki u rąk, a żeby bardzo wszystko się udało również u nóg:P
    Spotkanie super:):) Jak zawsze
    :*:*:*
    Wymiziaj koniecznie mojego Kota i ucałuj R.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Baza z Home and you, reszta inwencja własna :).

      Usuń
  5. Choć jestem psiara muszę powiedzieć - piękny kot :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wooow bylas w gotrach na swieta < 333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojechałam po świętach i byłam do nowego roku, achhh .... ;)

      Usuń
  7. zazdroszczę wyjazdu, a te mandarynki hmhmhmmmm <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjazd bardzo udany, polecam Bieszczady ;) , a szczególnie Lesko :).

      Usuń
  8. Prince William the bald one has got engaged, everyone else has got broke and no one cares
    Badminton Games
    Girls Biathlon Games
    Hot Air Ballooning Games

    OdpowiedzUsuń
  9. kot jest niesamowity, na pierwszym zdjęciu zastanawiałam się czym jest to stworzenie, później wszystko się wyjaśniło :)

    OdpowiedzUsuń