niedziela, 2 czerwca 2013

Maj w obiektywie.

Pierwsze lody pistacjowe w tym roku, najlepsze!


"Babskie" głupoty ;)


Best of the best!


Czym mnie skusił jogurcik ;)?


Piaskowy ulubieniec miesiąca.


Droga do pracy ...


Mój M. i jego pizza ;).


Zestaw na blogerskie pogaduchy :).



I piaseczek Łucji ...


 ... a także jej piękny pierścionek - jeden z najładniejszych jakie widziałam!


I najładniejsza próbka kosmetyku forever - prezent od pani Kamili z Handmade Cosmetics.


Pa pa, jadę !


Słodziak - dosłownie i w przenośni.


KOCHAM Tatry.


Jak wyżej ...


I jeszcze raz ;).


Tak się u mnie przedstawiał maj :).

PS: Wróciłam i nie planuję przerw! :))).

35 komentarzy:

  1. prześliczne zdjęcia, ja też kocham Tatry.

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmmm też wybrałabym taki jogurt:):):) ciekawe dlaczego?:P
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tatry! Idz mi!
    Mój J. z pizza robi tak samo... zostaw, moje!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia Tatr - rozmarzyła się!
    kocia fotka jest bezbłędna - rewelacja! no i zrobiła się głodna przez pizzę i lody :P
    dobrze, że wracasz :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne są te piaskowe lakierki. :D
    Narobiłaś mi ochoty na pistacjowe lody. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje kobiecy pierdółki są piękne, a najładniejszy pierścionek jaki ja widziałam w życiu był na Twojej dłoni, i bardzo chcę go mieć u siebie :) Kochana napisałam do Ciebie meila z małym pytaniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia kociaka jest mistrzowskie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również kocham Tatry:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą wodę z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaaa! Jestem sławna! A właściwie moje serdelki :D
    Też kocham tatry mi mam nadzieję je odwiedzić jeszcze w tym roku.
    Kiedy idziemy na kawę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Best of the best jest the best :)
      Choć jak Bogdan ziewnie, to też jest co oglądać ;)

      Usuń
  11. Uwielbiam lody pistacjowe, pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ostatnio moje ulubione, na zmianę z wiśniowymi!

      Usuń
  12. to widzę, że się nie nudziłaś;) piękne piaski, babskie głupoty no i Tatry. ehhhh też kocham, ale ostatnio rzadko bywam. może tej jesieni uda się na kilka dni wyskoczyć;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tatry również kocham, koty zresztą też ;) Twój jest nieźle puchaty :):) Piękny wieszak na biżuterię i szkatułka z szufladką - mogłabyś zdradzić skąd są? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kociak cudny i piaski na pazurkach też :)

    OdpowiedzUsuń