poniedziałek, 3 czerwca 2013

Majowe denko - ulubieńcy ( vol 1 ).

Zużywałam aż się kurzyło. Zresztą, zobaczcie same ;). Dzisiaj ulubieńcy, a jutro zapraszam na resztę. 

ULUBIEŃCY FOREVER:


1. Maska do stóp w formie jednorazowych skarpetek - skutecznie nawilża, odświeża. Myślę że w tej cenie (7,50 za parę) nie znajdę nic lepszego. Producent: Beauty Formulas. Zużyłam dwa czy trzy opakowania i zamierzam dokupić zapas :).

2. Avocado - płyn do demakijażu oczu z Bielendy :). Wiecie że jest moim "niezastąpieńcem".

3. Płyn do kąpieli Green Pharmacy - mleko ryżowe i oliwki. Recenzja: TUTAJ. Koniecznie potrzebuję kolejnej butli! :)

4. Płyn do kąpieli z lawendą J&J - bardzo lubię ich płyny - pachną przepięknie. Aktualnie mam wersję brzoskwiniową :).

5. Schowany za innymi mój ulubiony balsam/ olej do ciała Natura Siberica - recenzja: KLIK. Kolejna tuba już w użyciu.

6. Nawilżane chusteczki Babydream - po prostu ulubione.

7. Peeling - domowa  mikrodermabrazja Yoskine, a dokładnie "Szafirowy peeling przeciwzmarszczkowy". Recenzja wkrótce :).

8. Wosk do depilacji twarzy Naturia w plastrach - tani i dobry. Nie szukam innego :).

PS: Czy znacie jakieś inne skutecznie nawilżające "skarpetki" do pedicure? Chętnie wypróbuję!

Buziak, K.
















19 komentarzy:

  1. Pierwszy raz w zyciu czytam o kosnetycznych skaroetkach ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. nawilżających nie znam, ale lubię azjatyckie złuszczające, które robią bejbistopy. jesli nie próbowałas to musisz koniecznie. mnie zachwyciły;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maska do stóp w formie jednorazowych skarpetek?Oo a cóż to takiego?:P Nie wiedziałam, że coś takiego jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama szukam takich skarpetek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam je w niewielkiej prywatnej drogerii.

      Usuń
  5. zaciekawiłas mnie tymi skarpetkami. a zmiękczają naskórek? ;) gdzie je można dostać?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiękczają! :) Szukaj w małych sklepikach.

      Usuń
    2. na pewno się rozejrzę ;-)
      skoro zmiękczają to ja chcęęęęęęęęęęę! *_*

      Usuń
  6. kocham mikrodermabrazję yoskine :)
    bardzo oszczędnie jej używam z innymi produktami na zmianę, moja niestety też się kończy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też używam jej rzadko, żeby "nie przedobrzyć". :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować :). I widzę że czas zrobić recenzję skarpetek :). Macie ochotę poczytać?

      Usuń
  8. Hmm...skarpetki kosmetyczne? Jak dla mnie totalna nowość, nigdy o czymś takim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawią mnie te skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję że "na dniach" opowiem o nich więcej :).

      Usuń