wtorek, 4 czerwca 2013

Lato na paznokciach (2).

Dziś wtorek, czas więc na kolejny letni kolor na paznokciach. Zdązyłam przed północą, co nie było łatwe! Przez pół dnia kupowałam żelazko ;P. Tak czy inaczej, dzisiaj prezentuję Wam mój ulubiony kolor Essie, czyli Canyon Coral (nr 17) - mój ulubiony lakier ubiegłych wakacji. Jeśli kiedykolwiek uda mi się zużyć jakiś lakier w całości zanim kompletnie zaschnie, będzie to właśnie ten :).


Wybaczcie "potknięcia pędzelka", ostatnio maluję paznokcie późnym wieczorem, więc winna jest moja kurza ślepota!


Essie jak zwykle ma piękny połysk :).


A tutaj bohater E. w świetle lampy ...


Co myślicie? Ładny kolorek?

Buziak, K.

17 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się takie odcienie na paznokciach. Zwłaszcza na Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor ;) Ja też ledwie zdążyłam dziś z postem paznokciowym w tej akcji;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeej śliczny jest ten lakier, na Twoich paznokciach prezentuje się doskonale. Kurcze chyba czas żebym kupila w końcu jakąś czerwień do swoich lakierowych zbiorów :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lato wybierz sobie coś jaskrawego :)! Jakiś koral właśnie albo tzw. "strażacką czerwień " :).

      Usuń
    2. Tak właśnie myślałam o jakimś jaskrawym, rzucającym się w oczy kolorze i chyba sie zdecyduje na tą "strażacką czerwień" idealnie będzie pasować do wszystkiego :D

      Usuń
  4. śliczny jest! i faktycznie podobny do mojego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam wszystkie odcienie czerwieni, więc dla mnie jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny???????????? boski jest!! chcę go!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj i się nie namyślaj! Polubicie się na pewno :)!

      Usuń
  7. śliczny, lubię czerwień:)

    OdpowiedzUsuń