środa, 5 grudnia 2012

Haul - połaziłam sobie troszkę ...

Mam duużo pracy, stąd moja nieobecność wsród Was ;). Ale przychodzę dziś z małymi zakupami niekosmetycznymi.
W ramach walki ze stresem postanowiłam połazić sobie godzinkę po sklepach. W wielu sieciówkach znajdziemy teraz produkty w "świątecznych cenach" i pierwsze obniżki. Oto co upolowałam:


Róża to bransoletka :). Dopadłam ją w Carry, przecenioną z 40 zł. na 20. Na nadgarstku prezentuje się tak:



Ma ciekawe zapięcie:


A oto pierścionek z H&M, cena - 19,90 ;). Jest wielki, kolorowy i błyszczący :) ale zaskakująco ładnie wygląda na dłoni :) - moim zdaniem. Zobaczcie:



Przez to beznadziejne światło dłoń wyszła mi troszkę sina ...

Jak Wam się podobają moje dodatkowe nowości? Lubicie takie rzucające się w oczy akcesoria?

Buziak,

K.

33 komentarze:

  1. Baaardzo fajne!
    Godzinka "pracy" i takie efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo słusznie uczyniłaś z tymi różami :D

      Usuń
  2. Nie drapię Cię ta bransoletka w rękę? Ja to bym zaraz miała uczulenie ;) Pierścionek jest śliczny :) Lubię takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie "obciska" mi nadgarstka, póki co jest ok ;).

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się różyczka :) Już widzę, jak ją sama robię, tylko chyba w mniejszej wersji i jako broszkę do czapki :) Pierścionków nie noszę, bo nie lubię, ale podobają mi się w nim kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczne! ja zawsze szukam taki cudeniek na nadgarstek, ale zazwyczaj są pomięte lub w kosmicznych cenach. ta jest idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie - bransoletki są zazwyczaj bardzo drogie! Trafiła mi się okazja ;).

      Usuń
  5. Ja też dzisiaj pojechałam na małe zakupy w sumie to chciałam pokupować kilka rzeczy do decoupage (chcę się nauczyć) i jak weszłam do Empiku i zobaczyłam kolejkę aż do drzwi to wyszłam:(Niestety nic nie kupiłam no oprócz skromnego prezentu dla koleżanki a jest nim fondue:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, bo jutro mikołajki ;). Wszędzie pełno ludzi!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Wyjątkowo mi się spodobała ;). Nie widziałam podobnej w sklepach.

      Usuń
  7. Podobają mi się, choć sama nie bardzo mam odwagę nosić takie.

    OdpowiedzUsuń
  8. bransoletka jest świetna! idealna na większe wyjście.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam ją też nosić do prostych i klasecznych rzeczy, żeby dodać im trochę charakteru :).

      Usuń
  9. pierścionek super, idealny na sylwestrową zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. akcesoria nie w moim stylu, wolę coś delikatniejszego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to zależy od nastroju i od ... pory roku ;D

      Usuń
  11. bransoletka bardzo ciekawa . z zamka błyskawicznego widziałam wiele ciekawych rozwiązań. jednak ta ma jak dla mnie za szeroku pasek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeden taki większy dodatek może ozdobić nam cały outfit więc ja jestem zdecydowanie na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne pierdołki. Bransoletka super, taka inna, bardzo ciekawa. Pierścionek też. Ja jakoś od czasu zaręczyn noszę tylko zaręczynowy i jakoś mnie inne nie ciągną ale ten Twój śliczny, ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam fazy i humory na dodatki w róznych stylach, teraz mnie wzięło na mega rozmiary ;)

      Usuń
  14. na mnie pierścionki nie wyglądają ładnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wygłupiaj się! To na pewno kwestia doboru czegoś odpowiedniego!

      Usuń
  15. Bransoletka i pierścionek jak najbardziej w moi guście :)
    Ach, te świąteczne okazje ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ... świąteczne okazje - to tak niewinnie brzmi ;)...

      Usuń
  16. Ja bardzo lubię bransoletki, również duże, ale zawsze mi przeszkadzają, więc nie noszę :(

    OdpowiedzUsuń