wtorek, 18 września 2012

Sezon na herbatki ...

... rozpoczęty! Podobno jeszcze tylko jutro pogoda ma być bardziej letnia niż jesienna. Więc musiałam, po prostu musiałam przygotować się na ewentualnosć zmarźnięcia i na potrzebę rozgrzania :).



Wracając dziś z pracy wlazłam do Rossmana z postanowieniem "tylko herbatka". Postanowienia nie dotrzymałam, o czym będzie później, ale herbatka jest :). Na jesieni dopada mnie chęć na herbatki smakowe, postanowiłam więc pofolgować swoim potrzebom i oto ona ...



nowa herbatka z serii Dilmah exceptional pt. Rose and French vanilla. Zazwyczaj unikam waniliowych aromatów w herbacie, ale róża mnie skusiła :). Tak więc siedzę w szlafroku przed kompiuterem, popijam herbatkę różano-waniliową i piszę:

- herbatka jest aktualnie w promocji, kosztuje około 8 zł. za 20 torebek;
- torebki, jak to przy Dilmah bywa, są bardzo porządnie zapakowane żeby aromat nam nie "uciekał"
- ma naprawdę oryginalny smak i zapach, kojarzy mi się z różaną pomadką bebe :);
- uwielbiam pomadkę różaną "bebe" więc jestem zachwycona :)

Nie jest to herbatka do śniadania, ale do ciacha, albo i solo, zamiast deseru - jak najbardziej. Śmieszny wynalazek, dla zwolenników "dziwności" w herbatach. Założę się że mój mąż jej nie tknie, herbatka jest 100% "kobieca".



Lubicie herbatki jesienią? A takie dziwolągi herbaciane jak mój ostatni zakup? Macie swoją ulubioną? Napiszcie, bo muszę zrobić zapasy na zimę :)))!
Buziak, K.

24 komentarze:

  1. Lubimy herbatki smakowe, jak najbardziej, ale wanilii w tym napoju mówię nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i ja generalnie nie lubię, ale ta jest naprawdę fajna! ;)

      Usuń
  2. Zabójcza;) ja ostatnio się rozkoszuję karmelową;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na jesienne i zimowe dni pyszna jest herbatka z imbirem, miodem i cytrynką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A imbir żywy czy jakiś suszony? Czy mogłabyś podać proporcje? :)))

      Usuń
  4. ja uwielbiam zielona herbatę i malinową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zieloną pijam czasem w lecie, a malinkę też uwielbiam, szczególnie z Herbapolu! :)

      Usuń
  5. Z tego co wiem to cały przyszły tydzień ma być słoneczny i ciepły:)
    Uwielbiam jesiennymi wieczorami popijać ciepłą herbatkę ale jeszcze nie znalazłam takiej co by mi smakowała jakoś nie umiem się do nich przekonać są takie sztucznych i przystaję zawsze na zwykłej z cytryną bądź kakao:)Ooo...narobiłaś mi ochoty i lecę zaraz zrobić kakao:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Ja kakao lubię też, szczególnie zimą w sobotę rano :) Twoja prognoza pogody wlewa nadzieję w me serce ;)

      Usuń
    2. Oby tylko się sprawdziła:)

      Usuń
  6. chyba czuję się skuszona. od jakiegoś czasu piję herbatę litrami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta jest taka "śmiszna", warto przetestować na swoim podniebieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszelkie herbatki! :) Dziwolągi również :D ostatnio moją ulubioną jest herbatka z Rossmanna multiwitamina (taka zupełnie niemiecka - Africa cośtam :P) oraz truskawka ze śmietaną z Lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpisuję na listę zakupów :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. mniam, dobrze brzmi! ja też coraz chętniej sięgam po herbatki :) ze świeżym imbirem polecam - jeden cieniutki plasterek wystarczy

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z Rossmana uwielbiam taką truskawkową z Wanilią, kosztuje okolo 5 zł! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzialam ja wczoraj w rossmannie, ale wybralam migdalowa, ale ta pewnie tez kupie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Napisz czy ta druga też dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesień i zima bez herbaty? Nie ma mowy! Ja uwielbiam różne karmelowe kombinacje, ale tradycyjna herbatka z cukrem i cytryną zawsze będzie na pierwszym miejscu chyba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy smak:-)Ja lubię herbaty Saga,ta z żurawiną,z miodem i cytryną,Teekanne herbata zimowa DOM MARZEŃ :-)

    OdpowiedzUsuń