czwartek, 27 września 2012

Kryolan - jagodowa paletka.

     Od czasu mojego cieniowego zakupu w kolorze zielonym, "chodziły" za mną fiolety. Ale jako osoba która chce zachować resztki zdrowego rozsądku, nie dałam się ponieść. I słusznie! Bo w tym tygodniu doszła do mnie paczuszka z GB którą wygrałam w konkursie, a w środku znalazłam piękne cienie Kryolan:



     Cienie mają bardzo przyjemną w nakładaniu fakturę, są gładkie, jedwabiste, świetnie sprasowane i napigmentowane, matowe i pięknie się ze sobą łączą. Znajdują się w poręcznej i ładnej paletce z porządnym lusterkiem, wyposażonej w wygodny nieduży pędzelek.

Oczywiście po chwili miałam już  "namachane" fioletowe oczka. Użyłam najjaśniejszego odcienia + przedostatniego koloru, "najbardziej" fioletowego :).




Odcienie bardzo mi odpowiadają, nie podkreślają zasinień pod oczami, za to ładnie prezentują się przy mojej tęczówce. Czuję się prawie jakbym miała niebieskie oczy ;).

     Oprócz cieni w GB znalazłam też "diamentowy" lakier do włosów, mały zestaw pielęgnacyjny do twarzy nieznanej mi firmy Maria Galland, mini - krem do rąk Apotheker Sheller oraz miniaturkę szamponu Kerastasse z serii Oleo-Relax, który od dawna chciałam wypróbować :). Moje "zdobyczne" pudełko pochodzi z niemieckiego GB. Fajne ;) ? 


24 komentarze:

  1. śliczne kolory! kocham fiolety ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Jestem zachwycona tymi odcieniami :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. W opakowaniu prezentują się fajnie,na Twoich oczkach wyszło bardzo delikatnie, bardzo słabo widać ten mocny fiolet,chyba malutko go dałaś,hmm?Ogólnie świetna wygrana:-)Gratuluję:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie za jasne kolorki, preferuję mocniejsze barwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to teraz czekamy na fioletowe smokey eye :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne kolory, lubię fiolety na jesień :) Miałam okazje malować koleżankę na zajęciach cieniami z Kryolana, są całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi odpowiada ich "konsystencja", świetnie się nakładają i mieszają ze sobą :).

      Usuń
  7. Wow, gratuluję wygranej! Super kosmetyki znalazłaś w wygranym GB :)
    Cienie ślicznie prezentują się przy Twojej tęczówce- ja niestety w fioletach wyglądam jak topielica :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) To chyba kwestia odcieni, nie miałam jeszcze takich ładnych, żywych fioletów :).

      Usuń
  8. Gratuluje wygranej;)
    Fiolety rzeczywiście ładnie się prezentują, ja kiedyś łączyłam je ze złotym cieniem- polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory przepiękne, lubię fiolety :-)

    OdpowiedzUsuń