niedziela, 16 września 2012

Zakupoholicznie ...

... spedziłam dzień wczorajszy ;P. A dziś szybkie wyniki wczorajszego szaleństwa:



Trzy swetry w jesiennych kolorach: musztardowy, bordo z "błyskotkami" (obydwa Orsay), czerwony - hit z C&A - milusi, w ładnym odcieniu czerwieni, cena - 35 zł. :). Były jeszcze szare i beżowe.
Przepiekny ciemnozielony mięciusieńki szal z New Yorkera który dostałam w prezencie, i kolejny błyszczyk z Essence, tym razem brązowy.



I buciorki, super wygodne :).



A, i dresik, tzn. spodnie, baardzo wygodne i w ładnym "spranym" granacie :).



Mnóstwo ładnych rzeczy w sklepach ... a tu karta już piszczy ... ;). Widziałam świetne sztruksy w różnych kolorach, sporo ładnych swetrów i żakietów. I mnóstwo, po prostu mnóstwo świetnych szalików

Jak podobają się Wam kolorki? Muszę jeszcze nabyć jakąś kurtkę ... A wy Kochane? Jakie zakupy na jesień planujecie? K.



18 komentarzy:

  1. :))) Sweterki w całości pokażę w jakichś zestawach, bo solo wyglądają jakoś smutnawo.

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterki, sweterki:) kocham je jesienią;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie szukam jakiegoś ładnego sweterka a karta mi już dawno piszczy hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też muszę kupić kurtkę:)Widać że zakupy udane i to najważniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne swetry, i buty - świetne bikery, są w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze kupić buty:) Twoje są super, myślałam o takich lub na koturnie/obcasie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo jest ładnych butów, na pewno znajdziesz coś ciekawego :).

      Usuń
  7. Też ostatnio wybrałam się na jesienne zakupy- tyle ciuszków mi wpadło w oko , że mogłabym kupować i kupować . Świetny ten sweterek z C&A i ta cena! :)
    Przyda się na pewno, bo zimno się robi..
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tam ciuchy na jesień - ja już buty na zimę kupiłam :)

    Za to Twoje buty - świetne są! Już widzę parę możliwości stylizacji. Na coś takiego właśnie poluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Najfajniejsze jest to, że zmieści się ciepła skarpetka a nawet i getry :)))! W ubiegłym roku tak mi marzły stopy że hej ... Póki co buty widzę z rurkami i taką kurtką z flauszu "za tyłek", no i komin oczywiście , i duża torba shopper :). Może mi podrzucisz jakieś inne pomysły? Czekam na sugestie :))).

      Usuń
  9. Kolory swetrów rewelacyjnie, skąd takie ceny? To w jakimś outlecie?
    Buciory klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ten z C&A miał taką miłą cenę, te sweterki z Orsay kosztowały każdy ok. 80 zł., kupiłam w normalnej galerii ;). Butom im dłużej się przyglądam, tym bardziej je lubię!

      Usuń