piątek, 21 września 2012

Zielono mi!

     Dzisiaj znów słoneczko :), chciałabym więc pokazać Wam prościutki makijaż który wykonywałam sobie ostatnio w ładniejsze dni. Kolor bazowy to, jak wskazuje tytuł wpisu, ZIELEŃ :)


     Zielone cienie zamówiłam na Allegro od Golden Rose, mam je dopiero od kilku dni, i stosuję na razie wyłącznie na sucho. Są moim zdaniem średnio napigmentowane, za to mają drobinki które ładnie rozświetlają oko (nie "łażą" po twarzy ;)). Kolory żywe, w bardzo ładnych odcieniach - długo szukałam zielonych cieni, wierzcie mi, i nawet z tych wszystkich sephorowych marek typu Lancome nie było czego kupić! Wszędzie odcienie khaki. A w GR kolory są piękne :). Zobaczcie same:

Na sucho:
Na mokro:
I na oku ;) - tak jak pisałam - na sucho:



Tusz - różowy Wibo.

Oko jest podkreślone bardzo delikatnie, nie na "wieczorowo" ;). Co myślicie, może być ;) ? Buziaki - K.







8 komentarzy:

  1. Kolory bardzo ładne i makijaż super,bo naturalny,codzienny

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) właśnie takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kolorki, szczególnie na mokro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nio, wychodzą wtedy mocniejsze, ale wiesz jak to jest, w obiektywie kolorek bledziutki, w realu mocniejszy ;). Ale w ogóle to polubiłam się z tymi cieniami, waham się czy nie zamówić jeszcze jakiegoś zestawu, za 34 zł. to naprawdę dobra jakość!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kolory i makijaż! Ale najpiękniejeszy to jest Twój kształt oka - ideał do malowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, nie wiedziałam! :))) Jak fajnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. :) W rzeczywistości oko wyglądało ciut mocniej, ale fakt że lubię delikatne efekty, nie mogę mieć "ciężkiego" oka, dziwnie się wtedy czuję ;).

    OdpowiedzUsuń