środa, 5 września 2012

Groupon ...

... - kupujecie? Ja skusiłam się na dwa Groupony w lipcu. Jeden był strzałem w dziesiątkę, drugi niewypałem - ale po kolei.

      Pod koniec lipca dostałam grouponową ofertę : płacę 30 zł. a kupuję za 60 - w Yves Rocher. Fajne było to, że można było wybrać sobie wszystkie produkty, i te w promocji, i z zielonym punktem. Groupon zrealizowałam pod koniec sierpnia, a kupiłam ...


... "moją" wypróbowaną już maseczkę oczyszczającą, krem BB (odcień jasny) i żel pod prysznic :). Zapłaciłam kuponikiem, dopłacając jakieś 4 zł.


     Maseczka świetnie się u mnie sprawdza, wygładza skórę, mam wrażenie że lekko ją złuszcza, zmniejsza widoczność porów i najważniejsze - nie podrażnia! Stosuję ją średnio raz w tygodniu, żeby nie przedobrzyć. Bardzo się ucieszyłam, ze oprócz saszetek maseczka jest do kupienia w tubie - bardziej się opłaca (tuba to 20 zł, a podwójna saszetka 5 zł.) Maska posiada wyciąg z miąższu z aloesu, wyciąg z jabłka, z tarczycy, kaolin i kwas salicylowy. Tarczyca ma wiele zastosowań w medycynie naturalnej, a w kosmetyce wykorzystuje się jej właściwości przeciwzapalne i przeciwstarzeniowe. Tarczyca wygląda tak:



(Źródło: http://www.1000rad.pl/tarczyca-bajkalska-na-epilepsje)

Krem BB był w promocji - kosztował 35 zł zamiast 70 :). Jestem z niego bardzo zadowolona - wystarczająco dobrze nawilża, leciutko matowi i widocznie poprawia ogólny wygląd skóry. Twarz wygląda ... aksamitnie. Wiem że to głupio brzmi ale takie jest moje odczucie ;). Super sprawa na ciepłe dni albo na weekend. I skład ma milutki - zawiera wyciąg z białej herbaty i aphloi (ma właściwości ochronne).





Żel o zapachu ylang-ylang skusił mnie optymistycznym kolorem. Ładnie pachnie, myje, nie zaszkodził zwierzętom - mnie to wystarcza :).

     Muszę przyznać że jakoś ostatnio mocno polubiłam YR ;).

     A teraz Groupon nr 2 czyli porażka. Kosztował także 30 zł, i za tę cenę miałam skorzystać z kawitacji i maski z alg. Dzwoniłam do kosmetyczki, dzwoniłam - nikt nie odbierał. Kiedy zadzwoniłam w sierpniu, pani poinformowała mnie że jest tylko jeden możliwy termin - ostatni piątek sierpnia o 11. Tak że tego. Dodała też że cały zabieg trwa maksymalnie pół godziny, więc może i lepiej że nie poszłam. Ale 30 zł w plecy :(((.

Korzystacie czasem z ofert w Grouponie? Napiszcie :) - K.

15 komentarzy:

  1. świetnie brzmią te produkty - peeling i krem bb zwłaszcza mnie zainteresowały! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem BB super! Maseczka ładnie oczyszcza, bardzo ją polubiłam, ale jest bezgranulkowa ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zazwyczaj kupuję jedzonko albo usługi kosmetyczne i do tej pory nie zawiodłam się ani razu. Słyszałam jednak, że na Grouponie i mu podobnych oszustów nie brakuje, więc trzeba było zgłosić to obsłudze serwisu. Najwyraźniej salon sprzedał więcej kuponów, niż był w stanie przerobić:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie tak :(. Nie lubię takich akcji :(((.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne produkty. Ja nie korzystam z Groupona, właśnie boję się takich dziwnych sytuacji...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja będę korzystać tylko z tych "zakupowych" ofert, inne BE ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. korzystam, dzisiaj byłam w kinie 5D właśnie z kuponem, było super ;) kilka razy kupiłam też kupon na jedzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to zawsze dobrze wybiorę :P ;) na kino też bym się skusiła :)

      Usuń
  8. niektóre oferty są fajne, ale usługi lepiej omijać :/
    I.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie mam zaufania. Znajomi 2-3 razy się nacięli, w sensie, że kupili kupon, a okazało się, że nie jest to zgodne z opisem. Ostatnio w Gdańsku wyczaiłam sklep z YR i już chciałam tam biec, ale chłopak na szczęście mnie powstrzymał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś korzystałam często i namiętnie, relacje możesz znaleźć na moim blogu. Część była fajna, część do chrzanu. Teraz już się tak nie napalam. Mój najbardziej trafiony zakup to oryginalne EMU za pół ceny. Kocham te buty :) Jeśli jesteś ze śląska to zapraszam na kawitację i algi do mnie ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kiedyś też wykupiłam kupon na masaż, akurat nie z Yves Rocher, ale żaden termin mi nie pasował i bez problemu zwrócili mi pieniądze z grouponu, w ciągu, chyba 7 dni, możesz zrezygnować.

    OdpowiedzUsuń