poniedziałek, 10 września 2012

Lubię sklepy w internecie ...

... chociaż są niebezpieczne ;). Ale tym razem jestem z zakupów zadowolona - właśnie dziś przyszła do mnie paczuszka (a kupowałam we czwartek w nocy!) ze sklepu Bodyland, który odkryłam zupełnie przypadkiem, przeglądając oferty różnych internetowych drogerii.


Szukałam dobrej kredki w ładnym odcieniu zieleni. Przejrzałam mnóstwo stron a tam wszedzie turkusy :(. Nie bardzo na jesień ... Aż tu nagle patrzę - kredki Lumene po 14,20, w dodatku oprawne w drewienko i wyglądające "ekologicznie" ;), w dużym wyborze kolorów! 



Zaciekawiły mnie bardzo nie tylko dzięki niespotykanym odcieniom, ale też ciekawemu składnikowi : znajdziemy w nich ekstrakt z liści i nasion arktycznej babki (?!). Ekstrakt ten ma wg producenta właściwości przeciwzapalne, antybakteryjne i nawilżające - kuszące jak na kredkę do oczu, prawda? 
Co więcej, pośród składników nie znajdziemy parabenów, wosków silikonowych ani olei mineralnych :). Producent zapewnia nas o całodziennej trwałosci tego wynalazku - zamierzam to sprawdzić już jutro. Aha, jeszcze jedno, kredki pachą świeżym drewnem :))).

Kolorki które wybrałam to moja upragniona zieleń nr 14 i brzoskwinia (na linię wodną) nr 12.



Oprócz kredek kupiłam jeszcze perły pod oczy Clarena. Tę firmę polubiłam dzięki Glossy B.




A ze skórą pod oczami mam nieustające problemy - zmarszczki i cienie tak okropne że aż strach ;). Myślałam nad zakupem żółtego korektora z Lilly Lolo, ale póki co postawiłam na pielęgnację. Stosowany przeze mnie aktualnie krem pod oczy nie daje niestety oczekiwanych rezultatów, ale wykończyć go trzeba. Stwierdziłam więc że słabeusza troszkę wspomogę - na noc będę pod oczy nakładać zawartość pereł. 
Z opakowania dowiadujemy się ze są to perły multipeptydowe zawierające także ceramidy i witaminę E. Mają "przywrócić swieżość i blask zmęczonej skórze wokół oczu". No coż, zużyjemy, zobaczymy ... :) Malutki srebrny słoiczek z motylkiem zawiera 30 pereł i w promocji kosztował 49 zł.

W prezencie dostałam próbkę kremu Dermiki dla cery DOJRZAŁEJ. Hmmm... Czas wypróbować ...



Co myślicie o tych zakupkach? Znacie te produkty? Polecacie? A może Was na coś skusiłam? Napiszcie!

Pa Pa - K.

9 komentarzy:

  1. niestety nic nie znam...a ja najczęściej wybieram allegro jeśli chodzi i zakupy przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujące zakupy :) żadnego z tych produktów nie miałam, ciekawią mnie te perły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też kupuję raczej na allegro, bo tam można znaleźć wszystko :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolory kredek. Ja też lubię zakupy przez Internet, można znaleźć wiele ciekawych rzeczy do których normalnie nie mamy dostępu :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kolory kredek - zwłaszcza brzoskwinia! daj znać jak działają perły - jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredki pokażę na pewno "na oku" ;) Perłową kurację zaczynam dziś :)!

      Usuń