wtorek, 4 września 2012

Odświeżam ...

... więc kupiłam odświeżacz :). Lubię jak coś delikatnie pachnie w przedpokoju. Przez jakiś czas miałam olejek i pałeczki, potem Brisa który psikał na każdego kto przechodził : D a teraz trafiłam na coś, co najbardziej mi się podoba:




Pachnące kuleczki kupiłam w Tesco za kilka zł. (8-9?). Ładnie wyglądają (nie jak odświeżacz ;)) i bardzo delikatnie pachną żelkami owocowymi! Dla mnie to strzał w dziesiątkę! 



Dwa ostatnie zdjęcia ciemne, bo i w przedpokoju mrok ;).
Na półce było tylko kilka opakowań, mam nadzieję że kulki są w stałej sprzedaży :). Znacie taki wynalazek? Wiem, że to chemia, więc może polecicie mi coś naturalnego? Pa pa, K.

15 komentarzy:

  1. Fajnie się prezentują :) ja wczoraj kupiłam mieszankę zapachową w Rossmann'ie o zapachu jabłka :) jest to taki 'susz', czyli różne suszone listki i inne pierdółki. Są cztery wersje zapachowe : jabłuszko, wanilia, różany i lawendowy. Kosztują 6,99zł i pachną pięknie :) no i dodatkowo ładnie wyglądają, więc polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam cos podobnego ale mi zaraz te kulki się marszczyły, więc nie kupuję ponownie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie wyglądają bardzo ładnie, jak bibelot:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy i interesujący blog :))

    Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam jeszcze takiego odświeżacza, ale zapach żelków bardzo mnie kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam takich, a bardzo mi się podoba jak się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobały mi się bardzo, szczególnie że zapach nietypowy i cena miła ;).

      Usuń
  7. Skusiły mnie właśnie wyglądem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł. Będę musiała poszukać tego odświeżacza. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń