piątek, 5 kwietnia 2013

Chrupiąca sałatka z kurczakiem - pycha!

Dziś przedstawiam przepis na szybką i pyszną sałatkę którą bardzo lubię i ja, i moja rodzina.






Czego potrzebujemy?
  • ugotowanej podwójnej piersi kurczaka
  • selera naciowego
  • 10-15 dag orzechów włoskich (łuskanych) - ważne żeby nie były gorzkie, najlepiej u mnie sprawdziły się orzechy z Bakalland
  • puszki kukurydzy
  • puszki ananasa
  • majonezu/śmietany/ jogurtu naturalnego
  • soli/ pieprzu
  • natki pietruszki i rodzynek - do dekoracji
Składnik które dają się pokroić - kroimy ;), kukurydzę odsączamy z zalewy, orzechy łamiemy na mniejsze kawałki, mieszamy. Przygotowujemy sos: może być majonez solo, lub majonez zmieszny ze śmietaną/ jogurtem. Dodajemy sól i pieprz do smaku, sos mieszamy z sałatką, odstawiamy na 15 min., przed podaniem dekorujemy niewielką ilością rodzynek i natką pietruszki :).

Mówię Wam, pychota :). Smacznego!

Buziak,

K.


23 komentarze:

  1. musiałabym wybierać kurczaka :P Ale na pewno jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz co, spróbuję zamiast kurczaka dobrać jakiś serek, sprawdzę efekt i dam znać, bo orzechy w połączeniu z ananasem i selerem naciowym to naprawdę pyycha! Przydałaby się wersja bezmięsna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że pleśniowy lazur sprawdzi się świetnie ;) ale dla mnie wersja z kurą brzmi genialnie - będę robić!

      Usuń
    2. Napisz koniecznie czy smakowało! :)

      Usuń
  3. Ja chyba jutro zrobię swoją wersję, czyli makaron, kurczak, majonez + cokolwiek, co znajdę w lodówce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy przepis , można namówię mamę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pysznie! Chętnie go kiedyś wypróbuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba sprawdę, bo narobiłaś mi smaka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jezu jak smacznie! A ja gryzc nie moge ^^ hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O faktycznie :( ciekawe jak by smakowała zmiksowana :P!

      Usuń
  8. Bardzo lubię tą sałatkę ale nie dodaję do niej orzechów, ale smaka narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pysznie wygląda a z Twoich opisów musi być również smaczna :) Na pewno skorzystam z przepisu :)

    OdpowiedzUsuń