środa, 13 lutego 2013

Dłuugi weekend :)

Moje czterodniowe "zniknięcie" nie było tym razem spowodowane atakiem wirusów i bakterii, miłą niespodziankę zrobiła mi sis :) zapraszając mnie na czterodniowy wyjazd ze znajomymi do pobliskiego miasta. Pogoda nie zachęcała do aktywności "zewnętrznej" więc skoncentrowaliśmy się na spędzaniu czasu w szeroko pojętej strefie "indoors" ;). Mogłam wreszcie poczytać coś dla przyjemności, wyspać się, zjeść pyszne pożywne posiłki po przygotowaniu których nie trzeba było zmywać, ba , nie trzeba ich było przede wszystkim przygotowywać, nawet trochę potańczyłam. Zaliczyłam też zakupy (bardzo rozsądne!!!) i odkryłam różowe martini - polecam wypróbować. Nasz długi weekend był naprawdę udany, znajomi przemili, pensjonat wygodny i ładnie urządzony. Wypoczęłam i ruszam do akcji ;). Czeka mnie trochę pracy, mega sprzątanie i lekki lifting "dużego pokoju". A teraz czas na zdjęcia :). Enjoy!


Lektury i nowy zeszycik nie wiem na co ;)



 Zakładka ;)))

Wreszcie udało mi się kupić porządne buty sportowe w miarę normalnej cenie - zapłaciłam 150 zł.




Ulubiony ostatnio pierścionek.


Pokój w pensjonacie - świetne kolory!


Fioletowy zakup z Pepco.


I znowu śnieg ...





Buziaki :)! K.

23 komentarze:

  1. Oj przydałby mi się taki odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tęsknie za urlopem:) Bardzo fajna zakładka:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokoik faktycznie uroczy, a zakładka z jeżami - Boska <3

    Przy okazji zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę do Gdańska. Po nocach śni mi się moje ukochane miasto. Bardzo potrzebuję takiego wyjazdu z Lublina. Najchętniej do Trójmiasta :)
    Ale masz śliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdańsk jest piękny, byłam tylko raz ale zapadł mi w pamięć :). Dziękuję :)

      Usuń
  5. łaaa fkatycznie kolory z pensjonatu prezentuja sie ladnie ;D:)) fajnie ze mialas taki czas zeby gdzies pojechac i taki chillout ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj mi też przydałby się wypoczynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no prawdziwy relaks :) ach, ja mogę o takim pomarzyć ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam ;) za to córcię masz taką fajną :)

      Usuń
  8. Dobrze, że udało Ci się odpocząć :) Słodkie lenistwo i dużo śmiechu przyda się każdemu ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. super, że wypoczęłaś! :)) zazdroszczę! fioletowy kocurek śliczny (uwielbiam koty i fiolet, więc ideał ;), a Twoje pazurki ślicznie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kotek i Nike świetne !
    Cieszę się, że nabrałaś sił i zrelaxowałaś się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super te butki sportowe, też bym musiała sobie jakieś wygodniejsze sprawić ale te ceny...Fajnie, że odpoczęłaś sobie :) Miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  12. :) Zbierałam się do tego zakupu już od dawna. Moje poprzednie "adidaski" pochodziły z Baty, uwielbiałam je ale pewnego dnia po prostu się rozpadły ... ;).

    OdpowiedzUsuń