środa, 14 listopada 2012

Ale mam dobrze!

Ostatnio zostałam obdarowana paczkami-niespodziankami od SabinyBasi :))). Niby wiedziałam, że coś mi będzie przesłane, ale nie spodziewałam się tylu niespodziankek :). Miałam radochę że hej :)!  Popatrzcie:


Sabina zrobiła mi ogromną przyjemność, oprócz próbek korektorów (które nie załapały się na zdjęcie bo są "w użyciu" i bardzo wypaćkałam słoiczki) dostałam świetne próbki kosmetyków do ciała i włosów (Fekkai!) i przde wszystkim mój wymarzony lakier z Wibo - w moim R. go nie było. Jeszcze raz buziaki Kochana, to będzie mój ulubiony lakier :)))!
Od Basi natomiast przyszła paczka z fantastycznym kremem do rąk o zapachu jabłek z cynamonem i produktami do pielęgnacji stóp :). Szczególnie ucieszył mnie spray do stosowania zarówno na stopy jak i do butków :))).




Dziewczyny, dziękuję Wam bardzo bardzo :*!
Buziaki! K.

18 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawi mnie ten krem do rąk :) Zestawik do stóp też wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremik jest bardzo fajny, pięknie pachnie i szybko się wchłania, zestaw do stóp na razie czeka ;).

      Usuń
  2. Na pewno zrobię recenzję :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko wygląda mega ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale dostałaś fajne prezenty :) Wpadł mi w oko ten lakier z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękny, tak go chciałam dostać w swoje łapki ... i dostałam :)))!

      Usuń
  5. ale super packzi ;)) gratulacje ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej kochana:)Zmieniłam adres bloga w razie jakiś problemów i u mnie na stronie dałam kilka słów wyjaśnienia.Mam nadzieję że nie będzie z tym jakiś trudności w odnalezieniu mnie:)
    http://tyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za info :) Na pewno Cię znajdę :))).

      Usuń
  7. Krem do rąk o zapachu jabłek z cynamonem... Ostatnio choruję na takie świąteczne zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. krem do rąk musi cudnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cieszę się, że się cieszysz Kochana!! a lakier niech się pięknie mieni na Twoich pazurkach :* ciekawa jestem jak się sprawdzają korektory i czy któryś zostanie z Tobą na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super ;) właśnie tym samym lakierem mam zamiar pomalowac paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń