sobota, 6 października 2012

Pierwszy post maseczkowy!

     Ta dam! Przedstawiam Wam dziś moje ostatnie kosmetyczne odkrycie :). Dzięki Sabinie z Pigeon's Beauty Blog (buziak Kochana!) miałam przyjemnosć przetestować maskę Perfecty "Słodkie migdały + miód". Od dawna nie kupowałam kosmetyków tej firmy, jakoś mnie nie przekonywały... A tu bach - strzał w dziesiątkę!



Dla kogo?

Maska ma przede wszystkim działanie odżywcze i przeznaczona jest do cery suchej - ale przy mojej, mieszanej, sprawdziła się naprawdę rewelacyjnie. Producent poleca stosowanie kosmetyku przy skórze szarej, zmęczonej, bez ograniczenia wieku.

Co w niej znajdziemy?

Wyciąg z miodu z dzikich kwiatów, kompleks witamin oraz 21 naturalnych aminokwasów, a także olej z szafranu i ze słodkich migdałów.

Co nam zrobi ?! ;P



Dax obiecuje że maseczka poprawi mikrokrążenie i napięcie skóry, nada cerze ładny kolor. Maseczka ma też nawilżać i przeciwdziałać procesowi starzenia, zmiękczać i uelastyczniać skórę.

Jak się u mnie sprawdziła?

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


1. Zdecydowanie poprawiła wygląd skóry - cera miała ładniejszy, zdrowszy kolor.
2. Skóra po zmyciu maski była świetnie nawilżona, przyjemna w dotyku, gładka.
3. Cera była wyraźnie zmiękczona, delikatna :)
4. Zapach mnie zachwycił: był bardzo słodki - miodowy. Wyraźnie czułam go wokół odpoczywając z maską na twarzy :). Dla mnie to ogromny plus.

Maseczka ma konsystencję kremową i gęstą , ale jakby "puszystą". Ładnie się rozprowadza i nie spływa z twarzy. Jedna saszetka wystarcza na użycie na całą twarz, szyję i dekolt.

Następnego dnia popędziłam kupić następną porcję, mimo ze miałam zamiar całkowicie zrezygnować z używania maseczek w saszetkach. To chyba dobra rekomendacja ? ;)))

Jak Wam minął tydzień? U mnie multum pracy!!! Dlatego dziś wieczorem w nagrodę idę na koncert, postaram się popstrykać trochę i jutro uraczę Was swoimi wrażeniami z wystepu. ;)))

Buziaki i miłej soboty!!!

K.

18 komentarzy:

  1. Będę musiała ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super Kochana! bardzo się cieszę, że tak dobrze Perfecta się u Ciebie sprawdziła! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, informuję że z przyjemnością wyróżniłam Twój blog w so sweet blog award. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wstręt do kosmetyków z miodem. Kiedyś mnie uczuliło mleczko do demakijażu z tym cudem i od tego czasu trzymam się z daleka od kosmetyków z miodkiem, został mi uraz, szkoda...Al chętnie bym wypróbowała inna z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze z kwasami Aha, na pewno będzie recenzja!

      Usuń
  5. Chętnie bym wypróbowała :) Na jaki koncert się wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam kosmetyki z miodem:)
    mam maseczkę z Apisu z miodem i mlekiem i bardzo ją lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ją i ślicznie pachnie,u mnie też się sprawdziła:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jest naprawdę świetna :) I jeszcze w miłej cenie :)))!

      Usuń
  8. jest fajna
    http://testowanieartdzieciece.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń